Schemera

Schemeras SAAS lösning skapar automatiserade kontaktvägar mellan personal, vikarier och ansvariga för verksamheter. Schemera möjliggör smidigare arbetsflöden och snabbare anpassning till föränderliga behov. Automatiserade kontaktvägar, tillsammans med möjligheten för personal att själva ta pass och komma överens med kollegor och därmed ta ansvar – optimerar personalplaneringen och skapa snabbare lösningar. Shemera ffektiviserar arbetsflödet och skapar flexibilitet för anställda att anpassa sina scheman efter behoven, vilket i sin tur påverkar serviceleveransen och personalens arbetsnöjdhet positivt. 

Grundare Peter Andersson

Fakta

Chef för startupverksamheten
Åse Angland Lindvall
Översikt

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är alltid aktiverad så att vi kan spara dina inställningar för cookies.

Tredjeparts-cookies

Den här webbplatsen använder Google Analytics för att samla in anonym information som antalet besökare på webbplatsen och de mest populära sidorna. Att aktivera denna cookie hjälper oss att förbättra vår webbplats.