SOPPLUNCH House Be

Datadriven e-handel – 5 KPI:er i Google Analytics som du måste ha koll på!

Det spelar ingen roll vilken typ av företag ni har eller vad ni säljer. Google Analytics är en grundkomponent i er marknadsföringsstrategi som gör att ni kan övervaka och optimera konverteringar online. Kom och lyssna på Micke Raittila från Omniarch och få med er de 5 viktigaste sakerna som ni måste ha koll på.

Micke Raittila

E-Commerce Consultant, Omniarch

Micke Raittila är team leader och projektledare på Omniarch – en digital tillväxtbyrå för e-handelsoptimering där han med sina 50 kollegor runt om i Sverige hjälper bolag som MQ, Sandqvist, Coop, Stiga, Cellbes, Fyrklövern, Junibacken och många fler med att bli vinnare i sin digitala affär. Micke har dessutom en historia i Peak Innovation som koncept- & affärsutvecklare inom projektet IoT för folkhälsa inom Sport & Friluftsliv.

 

Anmälan till PEAKs sopplunch den 23 november kl 11-30-13.00

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Översikt

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är alltid aktiverad så att vi kan spara dina inställningar för cookies.

Tredjeparts-cookies

Den här webbplatsen använder Google Analytics för att samla in anonym information som antalet besökare på webbplatsen och de mest populära sidorna. Att aktivera denna cookie hjälper oss att förbättra vår webbplats.