Hållbarhetskommunikation

29 januari 11.45-13.30. Campus Östersund - Hus U

Är det ingen som lyssnar på din hållbarhetskommunikation?

Att kommunicera företagets hållbarhetsarbete är en utmaning som kräver transparens, öppenhet för brister och samtidigt förmågan att visa på ambition, konkreta resultat och ett äkta känslomässigt engagemang.

Hampus Wickström, varumärkesstrateg & kreatör på Midnattsbris berättar hur du ska göra för att få människor att stanna i ”scrollet” när de möter din hållbarhetskommunikation. Utan att bryta mot de nya reklamreglerna förstås.

Välkommen på Spanarlunch om hur du når ut med din hållbarhetskommunikation!

Anmäl dig här

Antalet platser är begränsade

Spanarlunchen är en del av projektet Twin Peak.

Kontakt och frågor:

Katarina Olsen
katarina.olsen@peakinnovation.se
Hållbarhetskommunikation
Översikt

Denna webbplats använder cookies så att vi kan ge dig den bästa möjliga användarupplevelsen. Cookieinformation lagras i din webbläsare och utför funktioner som att känna igen dig när du återvänder till vår webbplats och hjälpa vårt team att förstå vilka delar av webbplatsen du tycker är mest intressanta och användbara.

Nödvändiga cookies

Nödvändiga cookies är alltid aktiverad så att vi kan spara dina inställningar för cookies.

Tredjeparts-cookies

Den här webbplatsen använder Google Analytics för att samla in anonym information som antalet besökare på webbplatsen och de mest populära sidorna. Att aktivera denna cookie hjälper oss att förbättra vår webbplats.